S.V. Meteoor

Welkom op de pagina van SV Meteoor

SV Meteoor is al jarenlang een bekende en grote club in het noorden. Nog altijd is de club bewogen en actief in de sport. SV Meteoor vind het belangrijk dat de leden de sport als leuk ervaren. Het moet gezellig zijn en plezier beleefd worden. Wij faciliteren badminton voor starten, junioren, recreanten en senioren. Er kan op maandag en op dinsdag gespeeld worden, waar op dinsdag ook training wordt gegeven door 3 trainers.

Onze vereniging bestaat inmiddels al sinds 1950. Het is begonnen als vereniging voor tafeltennis club (TTV Meteoor) en heeft later badminton erbij gedaan. In 1980 is badminton als aparte vereniging ontstaan, wat tot op heden nog steeds dezelfde fanatieke vereniging is.

Waarom sv meteoor?

Voor iedereen

Van jong tot oud, van onervaren tot ervaren, iedereen kan hier met enthousiasme en plezier sporten

Gezellig

Meteoor is niet alleen gezellig, maar ook nogsteeds groeiende.

Onze sponsoren